F.A.Q.

Antwoorden op veelgestelde vragen vind je op deze pagina.

Inschrijvingen

Inschrijven kan via het inschrijfformulier. Het inschrijfformulier vind je hier.
Door je in te schrijven voor dit evenement ga je akkoord met de voorwaarden.

Binnen enkele minuten na je inschrijving hoor je een bevestiging te ontvangen per e-mail. Indien je geen bevestiging van ons hebt ontvangen, willen we je vragen om contact op te nemen met de organisatie via info@24festival.com of bel 030 275 96 25.

Ja, je kunt je inschrijving voltooien met je eigen gegevens. Mochten deze op een later moment wijzigen, dan kun je dat tot 2 dagen voor het evenement doorgeven aan de organisatie via info@24festival.com of telefonisch via 030 275 96 25. Voor de wijziging worden geen kosten in rekening gebracht.

Nee, dit hoeft niet. Op basis van alle inschrijvingen maken wij een gastenlijst. Je hoeft bij aankomst op de locatie dus alleen je naam door te geven bij de registratiebalie.

Je kunt je tot 1 dag van tevoren nog inschrijven voor het evenement. Wacht echter niet te lang met het inschrijven om zeker te zijn van een plekje.

Annuleringen

Dat kan. De wijziging in contactgegevens kun je tot 2 dagen van tevoren doorgeven aan de organisatie via info@24festival.com of telefonisch via 030 275 96 25. Voor de wijziging worden geen kosten in rekening gebracht.

Tot acht weken voor aanvang van het evenement (datum poststempel telt) kun je kosteloos annuleren. Annulering is uitsluitend mogelijk, naar:

Adformatie Events
t.a.v. Het Grote Marketing Congres
Van Limburg Stirumstraat 8
3581 VA Utrecht

of per e-mail via info@24festival.com

Bij annulering na acht tot vier weken voor aanvang betaal je 25% van het inschrijfgeld.
Bij annulering na vier tot twee weken voor aanvang betaal je 50% van het inschrijfgeld.
Bij annulering binnen twee weken voor aanvang wordt het volledige inschrijfgeld in rekening gebracht.

LET OP! Jouw plaats mag altijd door een vervanger worden ingenomen, mits tijdig (tot 2 dagen van tevoren) aan ons doorgegeven. Hier zitten geen kosten aan verbonden.

Tarieven

Voor deelname aan dit evenement gelden de volgende tarieven:
€ 479,- (excl. BTW) voor niet-abonnees.
Tot … 2018 betaal je met super early bird korting slechts  € 399,-

€ 429,- (excl. BTW) voor abonnees van Adformatie.
Tot … 2018 betaal je met early bird korting slechts  € 349,-

Ja, al vanaf twee personen of meer kun je profiteren van aantrekkelijke staffelkorting. Staffelkorting is niet geldig in combinatie met andere kortingen en wordt verrekend over de basisprijs.

2 personen € 329,- per persoon (excl. BTW)
3 – 6 personen € 299,- per persoon (excl. BTW)
> 6 personen € 289,- per persoon (excl. BTW)

Abonnees / leden van Adformatie krijgen standaard korting voor ons evenement. Zij betalen slechts € 429,- (excl. BTW). Selecteer in dit geval in het inschrijfformulier “Ik schrijf mij in als abonnee/lid”.

Daarnaast kun je profiteren van early bird korting. Tot … 2018 betaal je met super early bird korting als abonnee slechts € 349,- en als niet-abonnee € 399,-

Kom je met 2 personen of meer naar het evenement? Dan gelden er speciale groepstarieven:
2 personen € 329,- per persoon (excl. BTW)
3 – 6 personen € 299,- per persoon (excl. BTW)
> 6 personen € 289,- per persoon (excl. BTW)

Betaalopties

Nadat je de inschrijving hebt voltooid ontvang je van ons een bevestiging met bijgaand de factuur. Betalingen voor onze evenementen geschieden altijd per factuur. Betalen met creditcards is helaas niet mogelijk.

Nee, helaas is dit niet mogelijk. Alle betalingen voor onze evenementen geschieden per factuur. De factuur ontvang je gelijktijdig met de bevestigingsmail van jouw inschrijving.

Programma

Het Grote Marketing Congres is bedoeld voor marketing- en reclameprofessionals die inspiratie op willen doen en willen netwerken. Het Grote Marketing Congres laat inspirerende sprekers aan het woord, zoekt de discussie op in de breakout sessies en zet het creatieve proces onder druk.

08.30 – 09.30 uur | Ontvangst en registratie
09.30 – 11.00 uur | Opening en keynotes
11.00 – 11.30 uur | Pauze
11.30 – 13.00 uur | Keynotes
13.00 – 14.00 uur | Lunchbreak
14.00 – 14.45 uur | Breakout ronde 1
14.45 – 15.00 uur | Pauze
15.00 – 15:45 uur | Breakout ronde 2
15.45 – 16.15 uur | Pauze
16.15 – 17.30 uur | Keynotes
17.30 – 18.45 uur | Netwerkborrel

Klik hier voor meer informatie over (de invulling van) het programma.

We streven ernaar om de programmering uiterlijk een maand voor aanvang van het evenement rond te hebben. Zodra er ontwikkelingen zijn, maken we die bekend via onze programma pagina.

Ja, dat stellen wij zeer op prijs. Mail ons je tips of suggesties voor sprekers via info@24festival.com of bel 030 275 96 25.

Ja, je ontvangt hierover bericht na de voltooide inschrijving. In de bevestigingsmail van je inschrijving vind je een link. Via deze link kun je je voorkeur doorgeven voor specifieke sessies.

Ja, we streven ernaar alle presentaties achteraf te delen met de deelnemers van het evenement. Dit gebeurt in vrijwel alle gevallen, tenzij een spreker zijn/haar presentatie expliciet niet wil of mag delen.

Ja, tussen 13:00 en 14:00 uur is er een lunchpauze ingepland. De lunch wordt volledig door ons verzorgd en zit bij de prijs inbegrepen. Heb je speciale (medische) dieetwensen? Laat het ons dan weten door een mail te sturen naar info@24festival.com of bel 030 275 96 25.

Locatie

Het Concertgebouw
Concertgebouwplein 10
1071 LN Amsterdam

Klik hier voor meer informatie over hoe je de locatie het beste kunt bereiken met de auto of het openbaar vervoer.

Kijk voor de parkeermogelijkheden in de buurt van Het Concertgebouw hier.

Overig

Je blijft op de hoogte van ontwikkelingen door ons te volgen op social media. Volg ons op Twitter (meerdere evenementen) of meld je aan voor het Facebook evenement. Natuurlijk updaten wij ook onze website zodra er nieuwe informatie beschikbaar is.

Indien je een vraag hebt die nog niet beantwoord is, verzoeken we je contact op te nemen met de organisatie via info@24festival.com of bel 030 275 96 25.