De kritische consument blijft vertrouwen op sterke magazine merken

Expertsessie | Joyce Nieuwenhuijs (Sanoma)

In tijden dat de term ‘fake news’ veelvuldig valt, wordt de consument steeds kritischer. Het vertrouwen in overheid, merken en (social) media is nog nooit zo laag geweest. Wat betekent dit voor adverteerders? Sanoma deed in samenwerking met Mediabrands Marketing Sciences recent maar liefst drie studies naar de invloed van vertrouwen in media op de effecten van reclame. Joyce Nieuwenhuijs, director General Interest bij Sanoma, gaat in op deze onderzoeken en verklaart waarom de consument sterke magazine merken wél vertrouwt.

15.00 40 minuten Kleine Zaal  Expertsessie

Joyce Nieuwenhuijs

Joyce Nieuwenhuijs is Director General Interest bij Sanoma. In haar rol is zij verantwoordelijk voor de grote cross media merken Libelle, Margriet, Donald Duck, Flow, Ouders van Nu, Kek Mama en de Sanoma events (Libelle Zomerweek, Margriet Winterfair, VtWonen en Design beurs en meer).

Met haar enorme passie en gedrevenheid voor het media vak, stond zij onder andere aan die wieg van het succesvolle (inter)nationale merk Flow, en geeft zij de teams graag de ruimte en vertrouwen om de merken uit te bouwen, te laten groeien en succesvol door hun (digitale) transformatie te leiden. De rode draad? Zorg ervoor dat consument ten alle tijden centraal staat.
Daarnaast heeft Joyce ondernemerschap hoog in het vaandel staan; learning by doing. Denk groot en start klein.

Voordat Joyce aan de slag ging als Director General Interest vervulde zij meerdere rollen binnen het mediabedrijf Sanoma, o.a. Brand Director, Marketing Manager en Manager Licensing bij diverse merken en clusters.

< Overzicht sprekers