Hoe kunnen we commerciële verhalen van adverteerders vertellen zonder de geloofwaardigheid van het publiek te verliezen?

Expertsessie | Lieneke van den Heuvel & Sabrina de Reus (TMG)

The power van content in context: In welke context waarderen lezers branded content het meest?

In deze sessie belichten Lieneke en Sabrina de verschillende manieren van het labelen van native content en de impact die dat heeft op merkdoelstellingen. We gaan in op het belang van goed gelabelde native content voor zowel de lezer als de adverteerder. Aan de hand van recent uitgevoerd onderzoek door TMG in samenwerking met de Universiteit van Antwerpen delen wij de meest effectieve manier van labeling van branded content.

15.00 40 minuten Koorzaal Expertsessie

Lieneke van den Heuvel

Head of Strategy, Marketing & Partnerships TMG

Lieneke heeft binnen verschillende mediabedrijven diverse rollen vervuld zoals die van Transitie manager bij ANWB, Publisher Automotive en als Director of Strategy, Businesss Development & Content bij Head Office NL. Lieneke is tevens als docent Content Strategie en als examinator verbonden aan SRM opleidingen.

Sabrina de Reus

Customer Experience Consultant TMG

Sabrina is als Customer Experience Consultant verantwoordelijk voor het onderzoek naar de meest optimale customer experience. Ze geeft advies over het customer marketingbeleid en de producten en diensten van TMG. Vanuit haar rol heeft zij onlangs onderzoek uitgevoerd in samenwerking met de Universiteit van Antwerpen naar de impact van de labeling van branded content.

< Overzicht sprekers