Exclusieve lunchsessie: Growing brands with the power of story

Lunchsessie | Growing brands with the power of story

De meeste merken kampen met een gebrek aan aandacht en betrokkenheid. Door de gefragmenteerde (digitale) wereld waar we in leven is het steeds moeilijker voor merken om de aandacht te grijpen, en de klant echt betrokken te maken bij je merk. Succesvolle merken vertellen een spannend verhaal dat mensen emotioneel raakt, de aandacht trekt, en dat zich super snel verweeft in het dagelijks leven van mensen, zodat er emotionele betrokkenheid ontstaat.

Aan de hand van de door Lemon Scented Tea ontwikkelde Brand Hero Approach worden praktische tips gegeven hoe je spanning in je merkverhaal brengt en hoe je op consistente en opvallende manier zo’n verhaal tot leven brengt in het leven van consumenten.

Via vernieuwende praktijkcases voor onder andere energiemaatschappij Nuon & upcoming fietsmerk Veloretti laten we zien hoe dit ook  jouw merk laat groeien.

Deze lunchsessie is alleen bij te wonen op uitnodiging.

13.00 60 minuten Restaurant LIER Lunchsessie

< Overzicht sprekers