‘Data en vertrouwen horen onlosmakelijk bij elkaar.’

Keynote | Maarten Albarda (Flock Associaties)

10.45 30 minuten Kleine Zaal Keynote

Maarten Albarda

Maarten Albarda is een international erkende specialist op het gebied van marketing, media en reklame. Hij werkte 14 jaar bij grote internationale reklamebureau’s in Amsterdam, London en New York. Daarna werkte hij ruim 10 jaar voor The Coca-Cola Company in Japan, Duitsland en de Verenigde Staten en vervolgens vanaf 2009 voor het toendertijd nieuw gevormde Anheuser Busch InBev in New York. Hij is de co-auteur van het boek “ZERO – zero paid media as the new marketing model” wat uitkwam in 2013. Ook sinds 2013 werkt hij bij Flock Associates, het leidende Marketing Transformation Consultancy met klanten zoals McDonald’s, J&J, Campbell’s, T-Mobile USA en vele anderen. Daarnaast is Maarten vaste vrijdag columnist op MediaPost.Com.

Maarten’s focus is met name op het gebied van marketing organisatie (“the ‘how” of marketing”). Hij adviseert adverteerders, bureau’s, start-ups en media bedrijven over geintegreerde communicatie structuren, processen en teams. Hij woont net buiten Charlotte in North Carolina met vrouw, zoon en hond.

< Overzicht sprekers