Bergman Clinics | Van rebel tot marktleider

10.40 30 minuten Kleine Zaal Keynote

Bergman Clinics werd in maart 2019 tijdens de Dutch Marketing Awards bekroond met de Marketing Transformer Awards 2019.

Het jurycommentaar luidde: ‘IJzersterk. Vanuit een sterke “Why”, via een brandhouse met goede kernwaarden, naar een integrale marketingstrategie en -communicatie die het merk Bergman Clinics voor altijd op de kaart heeft gezet.’

Wat begon met één cosmetische kliniek in de garage in Blaricum, groeide in bijna 30 jaar uit tot dé landelijke keten van focusklinieken, met 52 klinieken, 250 miljoen omzet en marktleiderschap op het gebied van o.a. orthopedisch behandelingen en oogzorg. Met het concept van focus-klinieken biedt Bergman Clinics een recept voor de zorg van de toekomst: Clientgerichtheid, kwaliteit, én beheersing van zorgkosten.

Christiaan Boer is sinds 2014 als Commercial Director  verantwoordelijk voor Marketing, Contractering Zorgverzekeraars en het Contact & Service Center.

Christiaan is 45 jaar, getrouwd en heeft 2 dochters. Hij studeerde Bedrijfseconomie aan de Erasmus Universiteit Rotterdam en Creative Leadership aan de THNK Amsterdam. Voor de Bergman Clinics had Christiaan diverse commerciële rollen bij SaraLee/ Douwe Egberts (9j) en Mars (3j).