Accenture Interactive presenteert: Dominic Seldis van het Koninklijk Concertgebouworkest over de magie van samenwerken.

14:00 35 minuten Restaurant Lier Expertsessie

De rol van de CMO is steeds meer die van een Chief Collaboration Officer. Samenwerking tussen diverse disciplines is de enige route naar duurzame groei. De CMO, in zijn rol als interne vertegenwoordiger van de klant, is de uitgelezen persoon om interne en externe teams samen te brengen om uiteindelijk de optimale klantbeleving te scheppen. In deze sessie vertelt Dominic Seldis, aanvoerder van de contrabassen in het Koninklijk Concertgebouworkest én begenadigd spreker over de manier waarop in het orkest verschillende disciplines samenwerken. Een unieke sessie over samenwerken onder begeleiding van piano en contrabas.

Dominic Seldis
Dominic is een begenadigd contrabassist, dirigent, docent én presentator. Velen zullen hem kennen als jurylid van het AVRO-televisieprogramma Maestro, maar hij is veel meer dan dit alleen. Naast zijn optredens met vele bekende popmusici en orkesten en zijn werk voor film- en tv-soundtracks, is hij ook bekend van zijn shows waarin hij zijn passie voor muziek combineert met droge Britse humor en persoonlijke verhalen.