Hoe verander je in hoog tempo een grote organisatie?

14.00 35 minuten Kleine Zaal Expertsessie

Hoe transformeren we snel in een klantgerichte marketing en advertising organisatie? Die vraag probeerden we in de afgelopen maanden te beantwoorden. We hebben antwoorden, meer vragen en vooral veel geleerd. Dit en meer delen we tijdens deze breakout sessie.

Over Mark Schoones
Mark Schoones (1987) is de creative director van Wayne Parker Kent. Schoones begon zijn loopbaan als verslaggever bij Nieuwe Revu.
Na een kleine drie jaar stapte hij in 2014 over naar Wayne Parker Kent en werd daar hoofdredacteur van Froot. In 2016 stond Schoones aan de wieg van het contentmarketingbureau van Wayne Parker Kent, waar vanuit het Amsterdamse mediabedrijf merken helpt met alle uitdagingen omtrent contentmarketing.

Inmiddels is dit de core business van voormalig publisher Wayne Parker Kent en werkt het bureau internationaal voor merken als FedEx, Samsung en Henkel. Daarnaast ontwikkelt Wayne Parker Kent sinds de overname van het bedrijf door TMG alle strategische en creatieve commerciële concepten binnen diens uitgeefportfolio, waar ook de voormalige mediamerken van Wayne Parker Kent toe behoren.

Naast zijn werk als creatief directeur presenteert Schoones samen met collega Matthijs Tielman de podcast The Brief. In de show, die inmiddels ruim drie jaar tweewekelijks verschijnt, interviewen Tielman en Schoones grote namen uit de media- en marketingwereld.