Het succes van 01 zijn

15.00 35 minuten LIER Expertsessie

Data is ons stuur en creativiteit is ons gaspedaal. Maar hoe zorg je voor een vlekkeloze samenwerking tussen deze twee ogenschijnlijke tegenpolen, zowel intern als extern? En hoe zetten we media zo in dat alle disciplines elkaar optimaal versterken? Viktor van der Wijk van Accenture Interactive neemt je samen met Christoph Liefländer van Takeaway.com mee in deze wereld van samenwerken. Want, een cultuur van samenwerken heeft de combinatie van creativiteit én technologie nodig.

Viktor van der Wijk
Viktor van der Wijk is managing director van Storm Digital, het growth marketing agency dat sinds dit jaar onderdeel is van Accenture Interactive. Viktor en zijn team werken samen met hun klanten aan een vloeiende customer journey voor de eindgebruiker. In de samenwerking met de andere disciplines binnen Accenture Interactive bieden zij de unieke combinatie van analyse, technologie en creativiteit in 01, om zo de beste experiences te bouwen. Onder het motto ‘be 01, be famous, make an impact’.

Christoph Liefländer
Christoph Liefländer is de Global Director Performance Marketing bij Takeaway.com. Samen met zijn team, zorgt Christoph voor het behoud van de leidende positie van Takeaway.com in Europa. Takeaway.com is marktleider in online food-delivery marktplaatsen en focust zich op het binden van consumenten en restaurants via hun platform.